REKLAMA
Znaleziono 6196 wyników
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Lipowa  2inwestycja
Pokaż inwestycję
Lipowa 2
Szamotuły, ul. Lipowa 2
metraż
1 846 m2
cena
820 000
Pocztowa 1inwestycja
Pokaż inwestycję
Pocztowa 1
Sulejówek, ul. Pocztowa 1
metraż
419 m2
cena
700 000
Stefana Tarasiuka 4inwestycja
Pokaż inwestycję
Stefana Tarasiuka 4
Kleosin, ul. Stefana Tarasiuka 4
metraż
93 m2
cena
180 000
Wojska Polskiego 35inwestycja
Pokaż inwestycję
Wojska Polskiego 35
Inowrocław, ul. Wojska Polskiego 35
metraż
2 007 m2
cena
1 530 000
Rusza wielka inwestycja Grupy ORLEN na Dolnym Śląsku za ponad pół miliarda złotychartykuł
Pokaż artykuł
Rusza wielka inwestycja Grupy ORLEN na Dolnym Śląsku za ponad pół miliarda złotych
Grupa ORLEN rozpoczęła rozbudowę Podziemnego Magazynu Gazu w Wierzchowicach. To największa inwestycja w krajowe magazyny gazu w historii – po jej zakończeniu pojemność instalacji wzrośnie o 60 proc., do 2,1 mld m sześc. W efekcie Wierzchowice będą dysponowały ok. połową krajowych zdolności magazynowych. Rozbudowa realnie wzmocni bezpieczeństwo dostaw gazu do polskich odbiorców. Koszt tej wielkiej inwestycji to 576 mln zł.
Ludwika Zamenhofa 15inwestycja
Pokaż inwestycję
Ludwika Zamenhofa 15
Gdynia, ul. Ludwika Zamenhofa 15
metraż
1 165 m2
cena
3 315 000
W Warszawie postępują prace przy budowie nowej kładki pieszo-rowerowej przez Wisłę [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie postępują prace przy budowie nowej kładki pieszo-rowerowej przez Wisłę [FILM + ZDJĘCIA]
W centrum Warszawy trwa budowa nowej kładki pieszo-rowerowej, która połączy Bulwary Wiślane z prawobrzeżną Warszawą. Kładka będzie liczyła 452 m długości. Tym samym będzie o 127 m dłuższa od słynnego londyńskiego Millennium Bridge, jednego z najbardziej znanych tego typu mostów na świecie.
W Wieliczce pod Krakowem trwa budowa nowoczesnego kompleksu sportowego [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Wieliczce pod Krakowem trwa budowa nowoczesnego kompleksu sportowego [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W Wieliczce pod Krakowem, na zlecenie inwestora – Starostwa Powiatowego w Wieliczce, firma Adamietz buduje duży kompleks sportowy, w skład którego wejdzie sala gimnastyczna z wielofunkcyjnym boiskiem sportowym na dachu oraz dwupoziomowym parkingiem podziemnym.
[Wrocław] ul. Żmigrodzka (przebudowa)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] ul. Żmigrodzka (przebudowa)
Wrocław, Psie Pole
[Kraków] Osiedle mieszkaniowe, ul. Wańkowiczainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Osiedle mieszkaniowe, ul. Wańkowicza
Kraków, Nowa Huta, Wańkowicza
Trwają zaawansowane prace na budowie S52 Północnej Obwodnicy Krakowa [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie S52 Północnej Obwodnicy Krakowa [FILM]
W ramach inwestycji wybudowana zostanie dwujezdniowa droga ekspresowa S52 o długości ok. 12,5 km, na odcinku od węzła Modlnica (z rozbudową węzła) do węzła Kraków Mistrzejowice. Każda jezdnia będzie miała po trzy pasy ruchu.
Szwedzka marka Arket wchodzi na polski rynek. Pierwszy sklep otworzy w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Szwedzka marka Arket wchodzi na polski rynek. Pierwszy sklep otworzy w Warszawie
Kolejna skandynawska sieć handlowa wchodzi na polski rynek. Arket, najmłodszy brand należący do Grupy H&M, planuje wejść do Polski. Pierwszy sklep zostanie otwarty w Warszawie. Dokładna lokalizacja nie jest jeszcze znana.
Trwa budowa drogi ekspresowej S52 Północnej Obwodnicy Krakowa [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa drogi ekspresowej S52 Północnej Obwodnicy Krakowa [FILM]
W ramach inwestycji wybudowana zostanie dwujezdniowa droga ekspresowa S52 o długości ok. 12,5 km, na odcinku od węzła Modlnica (z rozbudową węzła) do węzła Kraków Mistrzejowice. Każda jezdnia będzie miała po trzy pasy ruchu.
REKLAMA